ՈւԵՖԱ–ն փոխել է ֆուտբոլի եվրոպական Չեմպիոնների լիգայի բրենդը։
«Բրենդի կոնցեպտի նոր վիզուալիզացիայում կենտրոնական տեղ է հատկացվել միավորված աստղերին։ Նոր բրենդն ավելի ճկուն է՝ պահպանելով գլխավոր տարրերը, փոխվել են գունային լուծումները»,– ասվում է ՈւԵՖԱ–ի հայտարարությունում։
ՈւԵՖԱ–ն ակումբային մրցաշարերի ռեբրենդինգ է կատարում երեք տարին մեկ՝ հեռուստատեսային իրավունքի իրացման նոր շրջափուլի մեկնարկից առաջ։
Սույն կայքում տեղ գտած լրատվական հրապարակումների հեղինակային իրավունքը պատկանում է բացառապես NEWS.am լրատվական-վերլուծական գործակալությանը։Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է NEWS.am լրատվական-վերլուծական գործակալության գրավոր թույլտվությունը։Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։