LA Times. Վաճառվել է մեկ միլիարդ դոլարի օլիմպիական գովազդային ժամանակ

22:22   26 հուլիսի, 2012

Ամերիկյան NBCUniversal ընկերությունը մեկ միլիարդ դոլարի գովազդային ժամանակ է վաճառել Օլիմպիական խաղերի հեռուստահեռարձակումների համար, գրում է LA Times-ը։ Ընկերությունը Լոնդոնի Օլիմպիական խաղերի հեռուստահեռարձակումների իրավունքը գնել է գրեթե 10 տարի առաջ 1,18 միլիարդ դոլարով։

2008թ. Պեկինի Օլիմպիական խաղերի համեմատ այս անգամ ընկերությունը 150 միլիոն դոլար ավելի գումար է ստացել օլիմպիական գովազդային ժամանակի վաճառքից։

Այդուամենայնիվ ընկերության մենեջերները նշում են, որ առեւտրային հետաքրքրությունը Օլիմպիական խաղերի նկատմամբ այնքան էլ մեծ չէ։

Հավանաբար, ընկերությունը կաշխատի վնասով եւ չի կարողանա վերադարձնել ծախսերը։
Ընկերությունը նաեւ 100 միլիոն դոլար է ծախսում 3,400 աշխատողների վրա, որոնք կապահովեն Խաղերի հեռարձակումները։ Այսպիսի իրավիճակը կարող է ապագայում մյուս հեռուստաընկերություններին ստիպել մեծ ներդրումներ չանել օլիմպիական հեռարձակումների ոլորտում, գրում է ամերիկյան պարբերականը։



© 2024 NEWS.am - Sport

Սույն կայքում տեղ գտած լրատվական հրապարակումների հեղինակային իրավունքը պատկանում է բացառապես NEWS.am լրատվական-վերլուծական գործակալությանը։Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է NEWS.am լրատվական-վերլուծական գործակալության գրավոր թույլտվությունը։Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։