Քննադատության թիրախում հայտնված ռեբրենդինգի համար «Յուվենտուսը» վճարել է 200 հազար եվրո

19:48   18 հունվարի, 2017

Թուրինի «Յուվենտուսը» նոր լոգոյի համար դիզայներներին վճարել է 200 հազար եվրո, հաղորդում է corrieredellosport-ը՝ հղում անելով ոչ պաշտոնական աղբյուրների։ Օրերս իտալական ակումբը ներկայացրել էր ռեբրենդինգի արդյունքը եւ հայտնվել երկրպագուների վրդովմունքի եւ ծաղրի թիրախում։

«Յուվենտուսը» մտադիր չէ հրաժարվել նոր լոգոյից եւ արդեն առաջիկա ամիսներին կներկայացնի նոր տարբերանշանով արտադրանք։



© 2024 NEWS.am - Sport

Սույն կայքում տեղ գտած լրատվական հրապարակումների հեղինակային իրավունքը պատկանում է բացառապես NEWS.am լրատվական-վերլուծական գործակալությանը։Սույն կայքի բոլոր լրատվական հրապարակումները անհատական օգտագործման համար են։ Տեղեկատվություն տարածող այլ միջոցներում սույն կայքի հրապարակումների (մասնակի կամ ամբողջական) վերահրապարկման համար անհրաժեշտ է NEWS.am լրատվական-վերլուծական գործակալության գրավոր թույլտվությունը։Խախտում թույլ տված անձինք կենթարկվեն պատասխանատվության օրենքով սահմանված կարգով։