Brand Finance ընկերությունը կազմել է ամենաթանկ ֆուտբոլային բրենդների ցուցակը: Առաջին տեղում է Մադրիդի «Ռեալը», որի բրենդը գնահատվում է 1.646 միլիարդ եվրո (նախորդ տարվա համեմատ աճել է 26.9 տոկոսով):
Արքայական ակումբը շրջանցել է անգլիական «Մանչեսթեր Յունայթեդին», որի բրենդը գնատավում է 1,472 միլիարդ եվրո: Նախորդ տարվա համեմատ «Մանչեսթեր Յունայթեդի» բրենդի գինը նվազել է 5.8 տոկոսով:
Երրորդ տեղում է կատալոնական «Բարսելոնան»՝ 1.393 միլիարդ եվրո:
Լավագույն տասնյակում տեղ է գտել նաեւ Լոնդոնի «Արսենալը», որը հայտնվել է 9-րդ տեղում: Լոնդոնյան ակումբի բրենդը գնահատվում է 885 միլիոն եվրո:
Most valuable #footballbrands revealed!
— Brand Finance (@BrandFinance) May 16, 2019
- @realmadrid knock @ManUtd off the top, also triumph as strongest #football #brand
- @premierleague dominate with 17 clubs
- @Bundesliga_DE follow with 13 but rank behind @LaLiga for total brand value
REPORT: https://t.co/jdDOwVCJzi pic.twitter.com/HlgEkEj9VD
Հետևեք NEWS.am SPORT-ին Facebook-ում, Twitter և Telegram-ում