ՈւԵՖԱ–ն փոխել է ֆուտբոլի եվրոպական Չեմպիոնների լիգայի բրենդը։
«Բրենդի կոնցեպտի նոր վիզուալիզացիայում կենտրոնական տեղ է հատկացվել միավորված աստղերին։ Նոր բրենդն ավելի ճկուն է՝ պահպանելով գլխավոր տարրերը, փոխվել են գունային լուծումները»,– ասվում է ՈւԵՖԱ–ի հայտարարությունում։
ՈւԵՖԱ–ն ակումբային մրցաշարերի ռեբրենդինգ է կատարում երեք տարին մեկ՝ հեռուստատեսային իրավունքի իրացման նոր շրջափուլի մեկնարկից առաջ։
Հետևեք NEWS.am SPORT-ին Facebook-ում, Twitter և Telegram-ում